mandag 30. april 2012

Utelivet på terrassen tar form

O, du herlige fridag. Våknet til strålende solskinn, kaffe og frokost på frokostverandaen (som ennå ikke har blitt stylet for sesongen) . Puslet litt på hovedverandaen i helgen, i dag blir det mere pusling og litt havearbeid, før Evo skal få ett lite besøk av meg. Så her er det bare å henge i. Ha en fin 1 mai damer:)
 Årets nyeste innslag er blikkblokser med stemor og en liten "selvstablet" levegg av brostein.

 Disse herlige sinkpottene fikk jeg tak i på mestergrønn, kr 15 for de små og 25 for de store. LØP OG KJØP

Ha en super 1 mai i finværet.
KLem Anki

3 kommentarer:

  1. Så fint!!
    Ha en nydelig 1.mai :)

    SvarSlett
  2. Det så fint ut på terrassen din! Deilig å nyte frokosten ute. Gleder meg til mange slike dager framover!

    Tusen takk for hilsen hos meg. Håper du har hatt en fin 1.mai dag. Sola har strålt her hos oss og ungene har vært ute og lekt hele dagen. Jeg har ligget under dyna med feber, men tenker det blir flere solskinnsdager å nyte:) Er endelig blitt litt bedre og tar meg en liten bloggrunde:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Sikkert ikke noe problem hos deg, men bare som et tips: De blikkboksene flakser fort avsted hvis det ikke er mye vann eller noe annet tungt i dem!:) Snakker av erfaring:)

    Lekkertlekkert! Her er det høst igjen i dag! Helt greit for lesehesten:) PS: Akkupunkutr i dag og bedre i hodet! Har lest i to timer i strekk nå! Og fortsatt ikke vondt!!:)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)