onsdag 22. juni 2011

Champagne, sol og kake=Lykke

I dag har vi hatt stor feiring i heimen vår!
Etter å ha bodd hos oss i snart 4 måneder, har
Bonusbarnet mitt på 24 år  endelig fått jobb. Drømmejobben i følge han selv. Jeg tror jeg selv var minst like glad som gutten selv. Dette syntes vi alle var grunn til stor feiring med kake og champagne. Blir godt for han og godt for oss å endelig få bo for seg selv igjen....


Ønsker han masse lykke til i hans første faste jobb!
Det er fint når det går godt for barna våre!
Ha en fin sankthansfeiring:)
KLem Anki

2 kommentarer:

  1. Herlig å høre!Kjekt for gutten!!!
    Goe klem!

    SvarSlett
  2. Den Champagnen og kaken så jammen god ut. Det er ikke meningen at barna skal bo hjemme veldig lenge etter fylte 20, husker selv hvordan det var :-)

    Flaskene jeg viste på bloggen min mener jeg du kan få kjøpt på Ultra. Jeg kjøpte mine på en cafe på Norwegian outlet til kr 49,- pr stk. Det finnes noen andre flasker også til nesten dobbel pris...

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)