torsdag 5. mai 2011

En god leveregel!!!

LIVE WELL
LAUGH OFTEN
LOVE MUCH!!!

Som nevnt var jeg i Oslo på Diakonhjemmet sykehus i går. Ved sykehuset ligger en Skeidar butikk. Denne butikken har det liksom blitt tradisjon å se innom på turen hjem fra sykehuset. Ofte så finner jeg små belønnniger til meg selv , fordi jeg har vært flink jente på sykehuset. (he,he, alltid kjekt med en unnskyldning for å belønne seg selv;) I går ble det en liten gave til Samboeren som ble med hjem. Kunne ikke stå for dette herlige hjertet:)

Han hadde lyst til å plassere det et sted hvor vi kunne se det ofte og foreslo verandaen. Foreløpig er det så mye rot på verandaen, derfor fikk det plass sammen med mine yndlingsblomster, prestekrager og tusenfryd. Ikke så dumt å lese disse ord, før en går inn døra hjemme, etter en kanskje litt tung arbeidsdag!!!
(Det gjenstår å se, om husets beborere tar notis av "skriftene" som "møter" en i det en kommer hjem;)

Var også innom ikea. Noen ting fikk bli med derfra også, men det får du se senere;)
I kveld er det jentekveld igjen;)
Go klæm fra Anki

4 kommentarer:

  1. Håper det gikk bra med deg da du var på sykehuset.
    Ja, viktig dette med å belønne seg selv av og til, det trenger vi :)
    Så søtt det du hadde med deg hjem :))
    Spent på å se hva mere du hadde med deg hjem.
    Kos deg på jentekveld:)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Flott leveregel:) Fiine bilder.
    Så kos med jentekveld:)
    God natt.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint! Jag tar med mig de orden! Kram Marthina

    SvarSlett
  4. Neida, jeg er ikke lærer. Bare en veldig engasjert mor, som har tatt på meg masse verv i klassen til min yngste datter. Jeg er sykepleier:)
    Ha en fortsatt god helg:)
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)