torsdag 17. februar 2011

I det kunstneriske hjørnet

Etter at jeg kom hjem fra jobb kl 2030 i kveld, har jeg vært produktiv....

Min kreative side måtte få utløp i kveld. ..
Selv om omgivelsene omkring meg (ett kjøkken under opp pussing og hele huset på hodet) ikke er av de koseligste. Men arbeidslampe gir iallefall godt lys å male i...
Resultatet ble to maleri og en lampe....


REAL LOVE IS A FRIENDSHIP



Jeg er i "det turkise hjørnet" for tiden.....(har noen tanker om turkise innslag i det nye kjøkkenet)...

KJÆRLIGHETENS LOV



Hva skulle en gjort uten decophage???
Lampeskjermen ble pyntet opp med en serviett festet med decophage, litt turkise akrylmaling og blonde...
Er jeg gal som maler den fine lampeskjermen med turkise maling??
Nattaklem
Anki

2 kommentarer:

  1. Wow..så flink du er til å male. Fint med det turkise innsalget, liker også den fargen godt.Lampen ble jo skikkelig stilig med den skjermen.
    Og nei, våren har ikke kommet hit enda så langt ifra, med 10 minus og vind..kaaldt!
    Ha ei fin helg, klem sissel

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)