tirsdag 15. februar 2011

Hvordan bevarer man kjærligheten?

På kurs i dag..
Dagens høydepunkt. Sissel Gran!! Ett fyrverkeri av ei dame. Ufattelig morsom, flink og med så utrolig mange gode poeng.
Her er noen yderst få av hennes poeng:

Ett godt parforhold er en buffer mot sykdom, stress og traumer. (Da satser en på å holde seg frisk i fremtiden;)

Empati
-Å forstå den andre innenifra og seg selv utenifra
-Å lese den andre og forstå hvordan vi virker på den andre..
>>>Mentalisering !!!

Avgjørende:
Er du her for meg?
Ser du meg?
Kan jeg stole på deg i nødens stund?


Fantastisk deilig å være på ett slikt kurs og samtidig kjenne på at en er heldig, fordi en lever i ett fantastisk godt parforhold!!
Lenge leve kjærligheten!
Klem Anki

4 kommentarer:

  1. Oii...kurset høres veldig interessant ut, heldig du:)

    Ellers kunne jeg godt tenkt meg å emigrere for øyeblikket ja:) Nå er det en tanke for kaldt, selv etter min standard:( Hjemme hos oss spekuleres det i en sydentur. Min bror eier leiligheter på Playa del Ingles, så vi betaler bare for flybiletter...veeeeldig fristende:)
    Ha en, forhåpentligvis, lun og varm kveld:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. P.S... lykke til i søket av gamle eplekasser:)

    SvarSlett
  3. Hej Hummer og kanarifugl.
    Vi kan se at du har lagt en kommentar hos Susi fra "Indretning med farver" om den blågrønne tallerkenrække. Vi kan fortælle at det koster 339 dkr. at sende den til Norge :)
    kh Lene

    SvarSlett
  4. her kommer en kommentar fra ei som e veldi glad for å ha en datter som deg!klem fra mamsen

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)