lørdag 26. februar 2011

FY FLATE !!!!

Det er dyrt å værra KAR....
I dag har jeg altså dratt kort på noe så unødvendig som verkstedregnig på min bil.. Arg, arg 5400 spenn kosta det meg å være uoppmerksom når jeg rygga....

Syntes litt synd på meg selv så da ble det en "vær snill mot deg selv gave"!!!
Falt for disse fine krusene (i akkurat passe størrelse) fra PIP;)
Bli fine i hylla på nykjøkkenet ja;)




I kveld skal jeg ut å spise med sønnen og kjæresten.
Da blir det vel mor som får dra kort igjen;) Men det er helt ok, fordi det er så koselig å gjøre noe sammen med ungdommene mine...
Ha en fin kveld.
Klem Anki

4 kommentarer:

  1. Kjempefine kopper og trøstepremie!

    SvarSlett
  2. thi hi... det finnes alltid en grunn for å unne seg noe fint! :) Veldig søte kopper!

    SvarSlett
  3. Superfine kopper! Hvor har du kjøpt dem?

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)