søndag 2. januar 2011

Lyle & scott putene mine

Min samboer har slanket seg!!!!!!!!!!!!!


Den fine gråe Lyle & scott genseren  var blitt for stor og skulle kastes....
Jeg liker ikke å kaste og fant ut at denne genseren kunne gjøre seg fint, som puter i sofaen, men litt rosa blonde mot det gråe lammeullstoffet ble de ganske søte, og veldig gode å myke å legge hodet på;) Jeg har også funnet en brun likedan genser som jeg lurer på om jeg kan bruke til noe. Noen som har tips???
Ha en super duper kveld!!!
Ann Kristin

5 kommentarer:

  1. For en super ide! Veldig kjekt når ting kan få et nytt liv;)

    Har sett noen som har laget veske av en gamel genser....!?

    God ny uke:)

    SvarSlett
  2. noe så smart... superkult... en god ide til alle gensere og skjorter etter storebror som aldri får nok puter... superkult!!

    ha en fin fin uke..

    SvarSlett
  3. Finfine puter! Når det er sagt skal jeg fortelle deg at den "skjemmes-av-mamma-fjortiss-følelsen" kom til meg i dag etter flere års fravær:) Det var det den kommentaren inne hos keiserens nye klær som kunne for!

    SvarSlett
  4. Kjempelekre puter.
    Elsker omsøm av andre ting og vips så har man tryllet frem noe lekkert:)

    Ha et godt nytt år, du også

    SvarSlett
  5. Putene av gensere er en kjempeflott ide :) Kom over bloggen din via en annen, og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor... La meg også til som følger. Flott blogg som jeg gleder meg til å følge med fremover, ha en flott dag. Klem fra Mette

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)