onsdag 5. januar 2011

Du lyser opp dagen med ditt smil!!

I dag er onsdagen kommet og jeg har min "innhentningsdag". Denne ene dagen gjør at jeg kan holde litt lenger i jobb, til tross for min reumatisme.
Sove lenge, kose seg med kaffe, avis og blogg....
Temaet for bloggen er LYS. Tente,levende lys... Gir selskap i ensomheten, gir håp, gir varme, lyser opp din hverdag...
I denne morgenstund brenner det atter to lys på mitt bord...
Jeg har vært så heldige å få to herlige jenter inn i mitt liv..
Den ene er min datter som jeg elsker over alt på jord...
Den andre er min sønns supersøte kjæreste, som jeg også har blitt så glad i...
Begge disse jentene har gitt meg lys til jul...

Dette herlige lyset fikk jeg av snille, lille Lottemor til jul.
(er det rart jeg er fornøyd med det valget  av kjæreste sønnen har gjort)




Disse supersøte lysene fikk jeg av min kjære, kreative, datter forrige jul. Hun hadde kjøpt koppene på loppis og støpt lysene i de selv...
Jeg er så redde for disse lysene, som er støpt av min datter , med varme og omtanke, så vet ikke om jeg noen gang har hjerte til å brenne de....


De er bare såå søte!!!


Som det heter i sangen: Tenn lys, ett lys skal skinne..
Ha en varm og fin dag!
Ann Kristin

1 kommentar:

  1. Så koselig da! Ja de ble jo faktisk veldig fine de lysene, jeg innrømmer det:) fargen passet perfekt til koppene. Veldig fint lys fra Lotte også!!!<3

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)