torsdag 13. september 2012

Sceneskifte på kjøkkenet

Jeg har en følelse av høst...
Ut med pastell, inn med varmere farver...

I går hadde jeg en skikkelig sjauedag, med maling av vindusposter, flytting av møbler og stæsj, rydding, klesvask, sying av nye kjøkkengardiner osv...

Det hele startet med at jeg skulle kjøpe maling....
På malingsbutikken fant jeg det lekre stoffet til HALV PRIS. Lykke:) Stoffbiten ble klippet i tre deler og vips så fikk jeg tre fine kapper av den ene biten. Jeg har lenge lurt på hvordan jeg skulle vinterlagdre dagsengen som har stått ute på verandaen i sommer. Ettersom jeg lenge har ønsket meg sofa ved kjøkkenbordet, tenkte jeg å teste ut dette gjennom å flytte dagsengen til kjøkkenet. Ble så koselig at jeg føler jeg fikk helt nytt kjøkken jeg...
Ikke alltid de dyre løsningene som skal til:)






Når høsten kommer gjelder det å nyte dagene inne.
Ha en fin høst.
Klem Anki

4 kommentarer:

  1. Dagseng på kjøkkenet er jo ingen dum ide! Fine gardiner du fikk deeg også. Selv har jeg nesten ikke gardiner, er så glad i lyset så det får lov til å flomme fritt inn til meg.

    SvarSlett
  2. Så lune og fine gardiner du har fått deg, ikke dumt at de var til halv pris heller. Det ble kjempekoselig med dagsengen på kjøkkenet, nå har du god plass til både å sitte og ta en lur også på kjøkkenet - tipp topp ;-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. du vet råd du mor!!;) Så ut som det kjempekoselig!!!

    SvarSlett
  4. Hvordan har du fått den fine fargen på kjøkkenet? Hvilken beis har du brukt? Kjempe koselig :)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)