lørdag 12. mai 2012

Pastellnytt fra IKEA

På onsdag hadde jeg en skikkelig "påsparkettur" til IKEA , med ei god venninne. Vi kosa oss som bare det. Jeg hadde ikke tenkt å handle no, men går det an når en drar til IKEA??? NOT...
Og med meg hjem , ble denne søte "smijernspatellgodbiten", til den nette sum av kr 149. Utrolig spør du meg;)
Den fikk plass på kjøkkenet blandt andre pastellgodbiter.

Jeg skulle egentlig ha vært på "sprudledag" i Tønsberg med gode arbeidskollegaer i dag, men er dessverre nede for telling, så da ble det tid til litt blogging istedet.
Ha ei fin helg!
KLem Anki

3 kommentarer:

  1. Hva skal man på IKEA om man ikke skal handle? Riktig lekkert var det! Ønsker deg ei fin helg;)

    SvarSlett
  2. så jätte fina saker du hittat på IKEA.
    Nu fungerar äntligen min gamla blogg, så Välkommen att titta in, om du vill.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  3. Så fin stol! Nå fikk jeg lyst å ta en IKEA-tur med det samme!!!

    Nyt dagen i sola

    Klem
    Lotte

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)