mandag 19. mars 2012

MIN FØRSTE SLOTTSMIDDAG!

I helgen har jeg vært på slottet:)......
I Stockholm........
Ja, nå har jeg jo ikke vært på det store slottet da...
Men ett lite, søtt ett...
Nærmere bestemt Engby slott.
Min svorger fylte 60, og det ble feiret med pomp og prakt på Engby slott.
Nå ble det ikke tid til å fotografere så mye som jeg gjerne skulle ha gjort, men noen få slottsbilder har jeg lyst til å vise frem. Engby slott i skumringstime:

 Feststemte gjester i flotte lokaler..
Synd det ikke kom frem på bildene, men veggene var i herlig mursteinstruktur.



Verten ønsker velkommen..

 Flotte detaljer i taket..

Opp ei trapp og inn ei dør...


 Ei fin ny uke til alle dere der ute!
Klem Anki

1 kommentar:

  1. Oiiii...så herlig dette ser ut da, heldige deg:))

    Ønsker deg en glad ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)