mandag 12. mars 2012

Glassflasker

Jeg er så glad i roser....
Hvem er ikke det!!!!!!!!
Men jeg liker ikke vaser....
Synes det er mye morsommere å fordele bukketten i flere små, da får man jo roser over hele huset om en vil..
Her er noen av mine tips til rosene...

TRE tomme saftflasker...

 ROSER i 4 små glassflasker...
 Roser i en liten sølvvase....
Jammen rakk denne buketten til mange vaser;)
Ha en rar og artig uke!!
En ting til som jeg er superglad for: JEG HAR FÅTT 4 NYE FØLGERE DEN SISTE UKA: VARMT VELKOMMEN TIL BLOGGEN MIN<3
KLem Anki

5 kommentarer:

  1. Så flott rosebuketten din ble i så mange flotte små og litt større vaser. Lur måte å få blomster rundt i hele huset på - riktig så smart :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Smart og fint!! La hvert rom få et par roser hver:) Jeg for min del liker store vaser!:)


    Nei nå skal jeg prøve å lufte kroppen litt....!

    Fin dag!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Liker selv veldig godt å dele opp buketter slik du gjør det!
    Fin blogg! Her må eg følge med ser eg!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. åh... sånn pleier jeg også å gjøre :)

    Nå har jeg sendt deg mail :)

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg, dele opp rosebuketten i flere litt uorginale vaser er koselig:) og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, du har en koselig blogg, vil gjerne følge deg videre:)
    Ha en fortsatt strålende kveld:)
    klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)