mandag 7. november 2011

Heksa har vært på tur igjen!

Ut på tur aldri sur:)
Turen i dag gikk til Tønsberg Tønne. Da jeg skulle hjem igjen forvillet jeg meg inn på en eiendom tydelig , tilhørende en av Sandefjords pengesterke. Her var det gjerder og porter, flere meter høye. Umulig for lille meg å komme over. Langt om lenge fant jeg ett hull i gjerde som jeg  lykkelig tok meg gjennom, ikke langt fra bilen min (var ikke særlig fristende å gå halvannen time tilbake)
Som vanlig fant jeg ei grein på min ferd. Denne får pryde badet og være oppheng for noen av mine smykker, en stakket stund(sikkert til jeg finner ei ny grein);)
Hjemme alene kveld i kveld.
Herlig å kose seg alene innimellom også!
Ha en fin mandag , jenter!
PS! Tusen takk for alle nydelige ord, "dåkk e no bærre go da sjø"!
Klem Anki


4 kommentarer:

  1. Så fint Anki:)
    Kos deg i kveld:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så fint det var med greina :-)
    Bra det ikke kom en ilsint hund etter deg:-)
    Kos deg i kveld:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det var lurt! Smykker på grein ja!!:) Nå har vi bestilt oss Københavntur:) Jippijipii glede seg!

    SvarSlett
  4. Husk å ta bilder neste gang du er ute på "forvilledegtur" ;) jeg sitter og lurer på hvordan det så ut med de meterhøye gjerdene :)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)