søndag 16. oktober 2011

Praktisk støvelettoppheng!

Endelig har jeg fått orden på støvelettene mine! Fra å ha de liggene i en haug , inni ett skap, har de nå fått hedersplasss i vindfanget. De stakkars støvelettene mine, ble så mye gladere av å endelig få lov å se dagens lys, at de skinner av glede, der de henger på ei grein, i sin skjønneste prakt. (ikke viste jeg at det var så mange av dem;)







Noen av dere som har en praktisk "skoanordning" å vise frem ???
(for den observante , som har sett mitt vindfang tidligere, så kan dere kanskje skimte at flisene har fått ny look) Følg med i neste innlegg så skal dere få se hvordan det gikk til;)
I dag er mannen sendt avgårde på dugnad, mens jeg skal kose meg alene, med litt bloggings, sykkeltur, rydding i huset og om jeg får tid skal jeg forsøke å lage noen spennende kort. (bli itj arbeidsledig med det første jeg nei;)
Fin søndag til deg og dine!
Klem Anki 

13 kommentarer:

  1. Så smart! Og sikkert veldig bra for støvlettene også. Da holder de seg sikket fine. Her er det ikke mye til skosystem å vise frem dessverre. Kjedelige skohyller inne i garderoben. :)) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Smart idee med støvle opphenget :)

    SvarSlett
  3. Heisan Anki
    ASå flott å henge støveltt-parken opp på en grein! Det likte jeg veldig godt.
    Litt av en samling fottøy du har også, godt skodd med andre ord.
    Her syr jeg julepynt mens far i huset er på jobb og gutta har tilbrakt hele dagen på fotballbanen med kompiser.
    Herlig søndag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Hei og hopp, her ble det mange skrivefeil gitt..
    Kaspara

    SvarSlett
  5. Så smart og henge de opp på en grein. Har tenkt på og skulle henge de opp jeg også, men hadde ikke tenkt på ei grein. Det var utrolig smart og fint.
    Jeg har garderobeskap i gangen, men støvletter og sko en bruker mye, står ligger fremme;(
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Så smart, och jättesnyggt blev det till alla stövlarna! Kram.

    SvarSlett
  7. Dette var virkelig et kjempesmart tips :)
    Spennende å se hva det er du har gjort for å få et så fint flisgulv.
    Har blitt litt ryddings i saker og ting i løpet av helgen. Noe er blitt kastet og noe har fått oppbevaring i store plastdunker...kjøpt på Europris..praktiske med hjul under. Får virkelig sett hvor masse saker og ting som blir shoppet..og lagt bort etter hvert :)Kunne vel åpnet utsalgt jeg:))
    I mårrå skal vi en tur til Namsos..alltid morro med en liten bytur.
    Ha ei fin ny uke
    klem sissel

    SvarSlett
  8. wow, så kreativ du er!
    Dette var virkelig lekkert!!

    Skjønne innlegg fra deg den siste tiden :-)

    Tusen takk for at du alltid tar deg tid til å legge igjen så skjønne kommentarer hos meg!
    Setter STOR pris på det!!

    Ha en god natt, skjønne deg!

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Heisann og takk for hilsen!!
    Utrolig kjekt å kikke her hos deg...og kommer gjerne tilbake hit :o)
    Et smart støvelettoppheng du har laget til, tror nok du er en kreativ dame :o)
    Takk for titten...og ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  10. næææææææ så mange støvletter du har!!!!! hahahaha :)

    Bare innom for å takke for støtten via kommentarfeltet i bloggen min! Jeg trenger all heiarop jeg kan få! Man sier at når Gud stenger en dør, så åpnes tre nye. Jeg er på let etter en åpen dør jeg nå! :)

    Ha en deilig dag og tusen takk for omtanken!

    SvarSlett
  11. hahaha du er bare shoppinggal du altså mor!:) Hvorfor har ikke jeg arvet det innstinktet??:) Jeg får svettetokter bare av å tenke på shopping:D
    Man må jo faktisk bestemme seg for hva man skal kjøpe også.......ikke enkelt det der:) Skal jeg ta den eller den? Ender opp med ingen. Veldig økonomisk da:)

    Ok det var en digresjon- Superfint støvveloppheng og veeeldig fint gulv! Syns jeg skimter nye "fuger" også jeg?:)

    SvarSlett
  12. Hei, hvor kjøpte du de "klipene"? ble fint ja, og ser fram til flisoppussing prosjektet :)

    SvarSlett
  13. Kjempesmart :-) Så mange fine støvletter du har ;-)
    God kveld ;-)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)