onsdag 26. oktober 2011

Hva gjør man når glassplata sprekker????

I går lovet jeg å komme tilbake til kjøkkenets gleder....
"Gledeinnlegget" ble avlyst da jeg kokte grønnsaker med plata på full guffe og vanndamp osende opp i vifta. Ett knekk hørtes plutselig, og der var jammen glassplata over komfyrtoppen sprukket.(den tålte altså ikke varm vanndamp; erre mulig??!!!) Forsøkte å ringe levrandøren igjen, men han tok selvfølgelig ikke telefon.. ..
Inntil det blir ny plate, var gode råd dyre. Oxan gulvmaling, kan brukes til så mangt(det gjenstår å se hvor lenge det blir sittende da), men pyntet opp ei kjedelig glassplate, det gjorde det:)




Noen som har erfaring med gulvmaling på glass??? Kanskje det kan holde?
Blir så lykkelig for hver gang jeg oppdager at jeg har fått en ny følger:) Velkommen til nye følgere, håper du vil finne litt inspirasjon inne hor meg.
To dager til fredag!!
Klem Anki

9 kommentarer:

  1. Er det mulig ja! Det kan man virkelig spørre seg om. Det er bare for ille at noen kan gjøre slike ting. Lyve til folk og ikke holde avtaler. Takk for advarselen. Har selv opplevd at det finnes mye rart i bransjen... Kan jo trøste med at den "designede" glassplata ble kjempepen. Ser ut som det er lagd for å være der! :))

    SvarSlett
  2. Det ble jo fint, men om det er holdbart? aner ikke..

    SvarSlett
  3. Fint ble det, men om det holder aner jeg ikke.
    Du kan høre med en glassmester, kanskje han kan gi deg noe råd for og reparere den.
    Skulle tro den tåler varm damp.
    Ha en fin dag, Anki:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Så lurt;)
    Og det ble jo knallfint ♥
    Men spørs om det holder i lengden da...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjedelig at platen sprakk!
    Men stilig løsning du har funnet!
    Håper det ordner seg!
    Goe klem

    SvarSlett
  6. Å nei!!!! Fyttikatta da hadde jeg blitt såååååå suuur!!! Men den løste du jo bra må jeg si!! Ble jo stilig med en grein på ditt ellers så ganske naturinspirerte kjøkken!!! Gleder deg til besøk nå snart da??:)

    SvarSlett
  7. Huff, så utrolig kjedelig. Herdet glass (som jeg regner med de har satt opp) skal jo tåle alt så dette må du reklamere på. Dersom det er en spenning i glasset er dette en feil som leverandøren er ansvarlig for. STÅ PÅ! Kjempelurt med malingen for å kamuflere skaden :-)

    Ha en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  8. Hejsa kommer da til at se vildt flot ud.Nu er jeg på igen men med http://himmelskesysler.blogspot.com nogen fik min gamle slette :-(Så kig gerne forbi hvis du stadig har lyst.Kram Else

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)