tirsdag 13. september 2011

Mitt ønske ble oppfylt til slutt....

Med adskillige doser av reumatisme i kroppen er en faktisk helt avhengig av å kunne strekke ut kroppen innimellom. Litt asosialt og lite koselig å måtte gå på soverommet for å få strukket på skrotten. Som nevnt i forrige innlegg er det flere som skal bestemme i hytta, og raske avgjørelser om slenge inn en sofa er ikke lett...
Nå har jeg snart mast i tre år om å få satt inn en sofa. Fredag kveld kom endelig herligheten i hus, med pøsende regnvær ute, lys på bordet, vin i glasset og mørk sjokolade, ble store deler av helgen tilbragt på en myk og deilig sofa fra Finn.no:) Med fine blå tepper over gjorde det ingen ting om den var litt falmet i stoffet. Ett kupp rett og slett!! Og du vet! Jeg elsker kupp!!



Fikk gjort litt annet ennå å slenge meg på sofean også:) Spraylakkerte dette kurvbordet som vi fikk fra nabohytta. Fikk også tatt en liten make over på en gammel stygg lysestake som jeg kjøpte på loppis for ei tid tilbake, med litt hyssing og blonder ble den riktig så koselig.
Ha en fin tisdag damer!
Klem Anki

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har det superkos på hytta da! :) Nydelig utsikt! Men du kan vel heller ikke finne på å leve i innlandet du som meg? Det har vel noe med hvor vi kommer fra å gjøre :)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    SvarSlett
  2. Ah det var nok herlig tenker jeg!!:)

    SvarSlett
  3. Stikker innom for å gi deg en god torsdagsklem!!!
    Kjempekoselig på hytta deres!!
    Grattis med sofa.Og den lysestaken ble knallfin!!

    SvarSlett
  4. Den sofaen så jo kjempefin ut med supre vatterte tepper. Det skulle jo bare mangle om man ikke skulle ha en skikkelig sofa på hytta. Finn.no er gull!

    Ha en super helg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Det ser ut som det er kjempefint på hytta deres! Lekre tepper på sofaen også!! :)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)