onsdag 24. august 2011

Se hva jeg har brukt fridagen min til!

Ut på tur, aldri sur!
Med fullt regnhyre, støvler og ryggsekk på ryggen, har jeg i dag sanket fra naturen.
Jeg kosa meg alene, aldri har kaffe og brødskive med makrell i tomat smakt bedre
Det ble både kantareller, traktkantarell, tyttebær og bjørnebær.
Når jeg kom hjem plukket jeg plommer i egen have.
Gud hvor jeg elsker å "sanke":)
Føler meg litt heldig som har en fridag hver eneste uke, som jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil:)
Hva bruker dere fridager til da?
Ha en fin kveld kjære bloggejenter:)
Klem Anki

3 kommentarer:

  1. Herlighet så flink du har vært.
    Jeg har også vært på tur i dag, men jeg plukket blomster og tok bilder ;)
    Ha en fin kveld, du også.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Å så mye herlig du har fått sanket i skogen. Dette kan man virkelig kalle skogens gull. Dette var en flott måte å tilbringe fridagen din på må jeg si. Jeg har hatt fri hver onsdag i 5 år, men etter jul gikk jeg opp til 90% stilling så nå har jeg fri annenhver uke. Min fridag brukes til trening, cafèbesøk, litt shopping, rydding i heimen og litt ekstra kos med ungene.

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. må si a du har vært flink sanker...
    For min del er dette helt uaktuelt ..med den hersens ryggen jeg har. Den har nok en gang slått seg på tverke etter malingen på stua...
    Sånn er det bare, lærer nok aldri :)
    Skulle ha tatt kontakt når du var i namdalen så kunne vi alltids ha tatt en kaffe,.. Men du hadde kanskje dagene fullbooket.Aner jo åssen dette kan være når man er på besøk.

    Ha en fin kveld videre
    klem

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)