torsdag 26. mai 2011

Æ snekra mæ ein lygarbænk!

Hmm! Forstår ikke noe av bloggen min for tia...
Får ikke en gang spørsmål om å logge inn, men den hopper rett inn på "oversiktsiden". Noe som gjør at jeg kun får lagt inn egne innlegg, men får ikke komentert til noen av dere. ÆSJ..
Håper det går over. Har prøvd å skru av maskina og restarte, men ingenting nytter.
Her får dere iallefall se lygarbenken jeg bygde meg i går. Blå tommel og sår rygg, til tross så ble jeg ganske fornøyd med mitt aller første snekkeroppdrag;)

Vår veranda er fin, men litt for stor og upersonlig. Dette ble derfor ett ledd i å gjøre den litt mere intim. Og det hjelper steg for steg. Nå har jeg fått delt den inn i 3 små kroker istedet for en stor. (bilder av alle krokene kommer etterhvert, venter bare på varme og sol)

Ble mye materiale til overs da vi la ny platting, leveggen og lygarbenken ble derfor satt opp i impregnert trevirke. Etterhvert som treet tørker så vil den bli hvitmalt. Men i sommer får den pryde seg i naturfarve.


Nå blir det møte i sykepleierforbundet. Om pansjon!!!
Slike interesser minner om at jeg ikke er helt ung lengre, dessverre;)
Han en fin og ungdommelig kveld alle bloggisser:)
Klem Anki

8 kommentarer:

  1. Steike fin lygarbenk! Jeg har seriøse drømmer om enebolig og vakker stor bjørk med kyssebenk rundt selv... men som sagt.... det er drømmer :)

    SvarSlett
  2. Det var "Trollmor" som skrev over her ja... får bare kommentert som anonym :)

    SvarSlett
  3. Prøv å kommenter som "anonym", bare skriv navn og evt bloggnavn under. Det er tungvint , men jeg regner med blogger jobber med saken.
    Ta også vekk haken der det står "forbli pålogget" på Googleinnloggingen..
    Lykke til

    SvarSlett
  4. Så flott benken ble!
    Kjempeflink som har laget den selv ♥
    Blir så imponert over slike driftige damer;))

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjempefin lygarbenk. Så flink du er:))
    Jeg har også problemer med bloggen;(
    Ønsker deg ei fin helg:)
    Klem Synnøve i fra Synnøvesheim!

    SvarSlett
  6. WOW! imponert! den så jo råstilig ut! Også vet jeg det at når du skriver "jeg snekra meg" så vet jeg at det faktisk var du som gjorde også! Ikke som mange andre "jeg snekra meg *les mannen snekra meg*......"!!! Well done mzungu mzuri;)

    SvarSlett
  7. Heihei:)Takk for hilsen inne hos meg:))
    Panduro har mye fint ja:)
    Benken her var skikkelig stilig:)DU er jammen flink som har snekra den selv!!:)
    Ha en fin lørdag,klem:)

    SvarSlett
  8. Wow..må si at jeg blir imponert.Morro det å få gjøre uteplassen personlig og det må jeg si at du lykktes med. Benken ble jo helt super og stæsja med de skjønneste puter...
    Ha en finfin søndagskveld
    klem

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)