torsdag 21. april 2011

Venter på sol og energi

I dag stod jeg opp til tett tåke ute, tett nese, tett hue....
 Kjenner ikke det minste snev av lyst til å gå ut å få malt ferdig vinduene. Hvis bare sola snart kan dukke fram bak skyene, så kanskje... En paracet for kropp og hode kan nok også hjelpe...
Akkurat nå er det deilig bare å nyte stillheten i huset,kaffe og en aldri så lite bloggerunde, mens gutta er på jobben.
I morgen drar vi til vårt lille sommerparadis ute i Kragerøskjærgården. Jeg og min samboer er så heldig å ha ei enkel lita familiehytte, uten strøm og innlagt vann til fri disposisjon.
I morgen skal vi bare slappe av og kose oss, men på lørdag skal stuevegene smøres inn med panellakk.
Er ikke gjort noe med den hytta siden den var nybygd, så skal si det trengs ett strøk maling både her og der...

Blir nok ikke riktig bikinivær ennå, men bryggekos, det kan jeg love at det blir;)


 Bilder fra i fjor sommer, med mine to englebarn på besøk. Kjempekoselige minner...
Ha ei fin, sprek og frisk påske alle søte bloggevenninner!
Klem Anki


4 kommentarer:

  1. Så heldig dere er som har en plass i skjærgården!
    Så fin og brun du var:)
    Håper formen din blir bedre etter en bloggrunde:)
    Sitter letter hengslengt og blogger jeg også. Må vel opp og virke om en stund, må bare ha litt mere kaffe først:)
    Ha en fin dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. SÅ koselig med hytte i skjærgården! Selv har vi på fjellet :) Ikke så værst det heller... utsikten vi har der ser du i headderen min på bloggen :) Kos deg masse nå og goooood bedring!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott sted dere har..
    Om sommeren liker jeg meg også aller best ved sjøen. Har båt så da bruker det å være "Risværet" som er målet.Bare så synd at vi kan telle finværsdagene vi som oftest har her,ikke så mange av de. Så det kan vel neppe sammenlignes med der hvor du bor.
    Kos deg med en fortsatt god Påske og masse go bedring :)

    SvarSlett
  4. åååååh sukk! for en idyll.
    vi har også hytte ved vannet (nær valle i bamble hvis du er kjent...)enkle forhold, men vi råååkoser oss der.

    kos dere!!

    klem beate

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)