søndag 3. april 2011

Sunn og du verden sååå god søndagsfrokost!

Da har vi akkurat fortært en aldeles nydelig søndagsfrokost.
Deilig havregrøt med rosiner og hakkede valnøtter.
Serveres med lettyoghurt og blåbær!
Og selvfølgelig en sterk og god kopp kaffe til!
NYDELIG!



 I dag er det tåke og grått i Sandefjord=innevær. Dagen skal brukes til litt forskjellig, både hårklipp, decopage og fremst av alt pakking!
Ja i morgen natt tar jeg med meg min sønn og hans kjæreste, på en liten biltur til Gardemoen. Derfra går turen videre til Lanzarote. Ei uke med opptining av kropp og sjel. Tror det blir veldig bra!
Derfor legger jeg ved bilde av en FORGLEMMEGEI blomst, slik at dere ikke glemmer meg selv om det blir ei drøy uke med bloggtørke. (Kameraet blir selvfølgelig med på tur, så kanskje det kan vanke noen bilder fra Lanzarote , når jeg er tilbake:)
Kos dere hjemme imens!
Ha ei super uke og nyt dagene!
Klem Anki

8 kommentarer:

  1. Heisan Anki
    Ha herlige solrike dager på Lanzarote!!!!
    Så håper jeg du kommer hjem til et vårlig Sandefjord i sol!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for kommentar :D
    Ha en fin dag videre, og kos deg i Lanzarote.
    Klem :D

    SvarSlett
  3. Heisann:)
    Den frokosten ser jo bare kjempegod ut:)
    Tusen tusen takk for megakoselig hilsen på bloggen min, det er slikt varmer og som driver en framover:))
    Har en award til deg inne hos meg:)

    Ønsker deg en finfin søndagskveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Ja noe slikt er det vel vi skal begynne dagen med hver dag?????!!!!
    Heldiggrisene som skal på opptining!!
    God tur!!!
    Ønsker deg en deilig ny uke på Lanzarote
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  5. Heldige du som reiser til varmere strøk. Her regner det for tiden, så kanskje det blir vår etter hvert:)
    Ha en superfin ferie
    Så blogges vi:))
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Det ser kjempe godt ut:) Så store og fine blåbær:) Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på innlegget Nib hadde laget hjemme hos meg :-)
    Deilig frokost du har laget.
    Ha en fin uke.
    Vh Connie

    SvarSlett
  8. FOR en herlig frokost! DEN skal jeg prøve! Takk for tipset! :-)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)