onsdag 9. februar 2011

Utstyr som skriker etter å komme på plass!!!

Jeg er ikke akkurat kjent for å ha verdens beste tålmodighet!!! Begynner å bli litt lei av at det skjer så lite!!!
Å leie inn folk til å gjøre oppussingsarbeid i huset er en ny opplevelse for meg. Trodde det skulle gå mye fortere da jeg!! Snekkeren får ikke gjort mer før elektrikeren har vært her..
Han kommer ikke før på lørdag..
Panelen formelig skriker etter å få interiørbeis på seg:) Men er vel en fordel at panelen er kommet opp på veggen først kanskje!!!! Planene er iallefall klare.. Det blir to vegger med liggende panel, farve Drivved og to vegger med stående panel, farve hvitkalket...




Takess, har ventet siden lørdag med å få komme dit det hører hjemme!!! Lurer på når det "finner plassen sin"??


18 slike bokser er iallefall kommet på plass denne uka!! I disse skal det plasseres downlights


Prøve av benkeplate i betonglook!!!
Tror det kan passe fint til det hvite kjøkkenet!
For ikke å virke for negativ, vil jeg fortelle om en positiv opplevelse i dag. Snekkeren fortalte at kjøkkenet skulle ankomme Norge siste februar. Og det er jo ikke lenge til;)

Storgleder oss til litt bedre arbeidsforhold på kjøkkenet:) :) :)
Noen som har det like koselig på kjøkkenet som oss????????
Ha en fin og koselig kveld!
KLem fra Anki

3 kommentarer:

  1. Förstår att det är tålamodsprövande.
    Kram
    hanna

    SvarSlett
  2. Takk for koselig og nyttig kommentar, følger med jeg vet du.

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Bare og glede seg til kjøkkenet er ferdig.Hørest ut som det blir superflott, så vel verdt å vente på og være tålmodig en stund til...
    Ha en fin kveld, klem Sissel

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)