søndag 20. februar 2011

Mens vi venter på det nye kjøkkenet!

Det er fremdeles rot og kaos i "Huset i bakken"!!!
Etter å ha levd på Tv rommet i 3 uker, kunne jeg bare ikke greie mere trangboddhet...
Derfor har vi fyrt på peisen, ryddet frem sofaen, tørket litt snekkerstøv og hentet frem noen rosa interiørartikler. (må liksom tvinge litt vår inni dette hus, for utomhus er det kaldt, kaldt og atter kaldt. Leddgikta trives ikke og vil helst sitte foran en varm peis... Er dette ei ny istid tro!???!!)




Fler som har hentet frem sine vårlige sofaputer?

8 kommentarer:

  1. nydelig vårstemning hos deg!!!
    ja, på kjøkkenet mitt er det vårlige pasteller nesten hele året...

    nyt dagen

    klem beate

    SvarSlett
  2. For noen deilige lyse, duse, pastellfarger. Vårstemningen kommer for fullt når jeg ser på bildene dine ;-)

    Ha en super søndag!

    SvarSlett
  3. Ha en fin söndag.
    Här har vi soligt, men kallt.
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  4. Heisan Anki
    Skjønner godt du ville ha litt forandring etter tre uker! Nydelige rosa blomster, fyr på peisen, og friske puter gjorde sikkert sitt!
    Lekker den puten med fransk skrift på forresten. Jeg elsker tall, bokstaver og ord på ting.
    Ja, nå er vi friske og raske igjen, så vinterferien ser lovende ut.
    Du har kanskje fri denne uka du også.. eller så er det sikkert andre oppgaver som venter.
    Nå har jeg tenkt meg ned i lillestua hvor vi fyrer i peisen; veldig koselig.
    Ha en glad ny uke!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Skikkelig vårstemning og fint hos deg.
    Ser du og er plaget med gikten og værre blir det nok når det er såpass kaldt som det er nå. Er selv mye plaget så aner hva du snakker om her ja!
    Her skiftes det puter stadig vekk og ser at jeg har maken til de med skrift på, de er jo så lekre.Får liksom Aldri nok av Puter.
    Ha ei fin uke, klem sissel

    SvarSlett
  6. Tak for din kommentar på min blog.

    Det lyder spændende med dit køkken, og det er altid rart at få lidt farve på.

    Tallerkenrækken er blågrøn, og hvis du går ind på www.colorschemer.com, og vælger følgende farver: #819ea2 eller #8ea7ac eller 6f8e90 så er det nogenlunde de farver, der er i tallerkenrækken.

    Vi beklager at linket til hjemmesiden fra tallerkenrækken ikke virkede. Det gør det nu.
    Ellers kan du gå ind på www.downtownsjolte.dk
    Hilsen Lene

    SvarSlett
  7. Så nydelige og stemningsfulle bilder. Det er bra at man vet å sette pris på de små gleder i hverdagen:)
    Ønsker deg god bedring, og håper at kulden snart slipper taket.

    Ønsker deg en fin uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Hei, Anki <3

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! Og takket være den kommentaren fant jeg DEG og din nydelige blogg!!! <3

    Kjempe fine bilder, nå fikk jeg vårstemning !:)

    Koselig at du vil følge meg videre, og her er det i alle fall ingen tvil, jeg er nå en følger hos deg <3

    Klemmer fra Lolita :)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)