søndag 23. januar 2011

Se hva jeg fikk i posten!

Stor stas å gå til posten i går. Der ventet nemlig pakke til meg....
Fra H&M Home... Husker ikke hvem av dere bloggere som tipset meg. Men takk til deg!!!

Noen som får vårstemning??
Herlige farver ikke sant!!
Disse tingene skal jeg bare greie å "spare" til det nye kjøkkenet er på plass.. Kunne egentlig ha tenkt meg liftgardiner i samme stil.. Noen som vet om det går an å få tak i, enten stoff, eller ferdig liftgardin?


 Pakken inneholdt 3 slike supersøte "poser",(som en kan bruke til veldig mye forskjellig), to løpere, ett glasshåndkle(eller som vi sier på trøndersk kopphånduk), og sist men ikke minst 6 kjempekjekke spisebrikker;)


 Jeg greide ikke vente helt, med alt til det nye kjøkkenet er på plass(det tar tross alt 6-8 uker ennå før det er ferdig). Derfor måtte jeg tyvstarte litt med å ta i bruk denne fine løperen. Den kan jo brukes på stua så lenge, og gjorde seg fint på vårt bord fra Home and Cottage...

 Spisebrikkene måtte jeg også teste ut....

 Er inne i en periode hvor jeg ikke er så glad i å ha duker på bordene. Da er det greit med spisebrikker, når en skal dekke..
Jeg har lett lenge etter slike brikker, med lomme til bestikket..
Endelig fant jeg det på H&M, det hadde jeg ikke trodd....

Dette seviset er jeg bare så glad i. Det er over 100 år gammelt, med alle delene i behold!!!!
 Ekstra artig er det å tenke på at det har reist litt på sin ferd...
 Det startet reisen i Oslo, nærmere bestemt ProffesorDahls gate, hos mannens mormor og morfar, så har det oppholdt seg i Stockholm, hos mannenes mor og far i 55 år. I 2010 tok det veien tilbake til Norge igjen, og tror det stortrives med å være tilbake i "gamlelandet "igjen:)
(synd det ikke kan snakke og fortelle om alle historiene det har vært med på)
Da er dagens innlegg på plass, og vi er klare for en promenadetur i frisk luft.
Ha en fin søndag.
Klem
Ann Kristin

3 kommentarer:

  1. så mycket fint.
    Ha en fin söndag!
    Kram
    Hanna

    SvarSlett
  2. Jeg tror dette serviset trives aller best i Norge, sånn som jeg gjør.... :-)

    SvarSlett
  3. god tur! Ringer deg senere i dag!!
    Nydelige bilder - begynner å bli kjent med nykameraet tror jeg??:)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)