tirsdag 25. januar 2011

Min egen SPA avdeling:)

En følelse av luksus, i eget hjem!
Etterhvert som en "drar på årene", blir det bare viktigere og viktigere å ta vare på seg selv....
Har vært syk siden fredag...
Derfor var det fantastisk nydelig med litt egenpleie i kveld!!!
 Deilige dufter og tente lys. Fin musikk på høytalerne, ett glass  forfriskende drikke, Steambadstu, boblebad med deilig,beroligende olje, massasje, skrubb og til slutt en kald dusj....









 Da vi flyttet inn i "huset i bakken", var badet ett tragisk kapittel..
Men det var ett stort rom med mange muligheter..
Vi ønsket ett rom med mulighet for nytelse!!!
Det har vi fått..
Det ble mye jobb, men vi er storfornøyd med resultatet...



Vi valgte innredning fra HTH. Det har vi ikke angret på..
Kjøkkeninnredning på bad er kjempelurt, fordi du får fantastisk god benkeplass...
Håndklær ligger alltid klare for gjestene...



Er også meget fornøyd med vask nedfelt i benkeplaten. Ingen krinkler og kroker for oppsamling av skitt.(reinslig!!)
Et bad skal vare lenge!
Derfor var det viktig for oss å velge nøytrale farver. Veggene går i lysgrå, på den lengste veggen , ble det valgt å legge en "stripe" mosaikk...(Med nøytrale farver kan en freshe opp med ulike farver på håndklær)


Gulvet fikk mørk grå fliser.
Istedet for å ta hull på de fine flisveggene våre, valgte vi frittstående dorullstativ og håndklestativ..



Med ønske om en fin kveld, fra en nyvasket blogger;)

4 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut med en liten spakveld..
    Fikk lyst til å herme litt.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Hei igjen..
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Gardinene er sydd av linstoff fra Ikea. Helt enkel kappe som jeg har satt på en 13-15 cm bred volang på. Denne volangen er hvertfall dobbelt så lang som kappa. Jeg brettet små legg ettersom jeg sydde, men kan sikkert bruke rynketråd. Når kappa var ferdig vasket jeg den i vaskemaskinen. Vær obs på at de rå kantene tover seg en del, jeg har klipt av mange lange tråder og floker.

    Lykke til.

    SvarSlett
  3. Dette må jeg si hørtes deilig ut, hjemmespa!!! Det er noe å unne seg inni mellom:))

    Vårt baderomsprosjekt skal bære preg av den landlige stilen, ikke akkurat noe bombe siden resten av huset er slik:))

    Takk for titten , alltid kjekt å se forskj løsninger og ideer:)

    Nyt kvelden.
    Klem

    SvarSlett
  4. herligherlig! gleder meg til jeg blir like gammel som deg og kan unne meg slikt:D

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)