torsdag 2. desember 2010

Jeg liker adventstiden








Advent er ei fin tid!


Jeg har i de siste årene begynt med en ny tradisjon
Jeg starter julepyntinga i adventstiden. Da tennes lys og det spilles julesanger. Jeg slipper å stresse ,men kan kose meg med pyntingen. I skrivende stund kom jeg på at jeg vil lage en egen "Bloggekalender" , hvor jeg hver dag legger ut bilder av mine julepyntede kroker;)


I dag som er luke nr2 i bloggekalenderen sees bilder av min julepyntede yttergang;)
De fine kremmerhusene og pute i samme stoff er det min flinke, snille mamma som har sydd til meg i julegave for to år siden:)

Store sorte julekuler(kjøpt til en krone per 5 stk på Ikea) fungerer fint som "gardin"








































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)