torsdag 2. desember 2010

I år ble det adventskalender på de voksne






Da jeg plukket frem julepynten i år, oppdaget jeg til min store glede, at disse nissene hadde fulgt med på flyttelasset:) Jeg pakket dem ut og mimringen om en svunnen tid var i gang:



To søte små barn, 24 trekuler, rød og sort tusjpenn, litt lim, rødt silkebånd, rød tube til luene og ei glad og kreativ småbarnsmor. Akk det var tider det! Dette ble tryllet sammen til 24 smånisser med mange morsomme ansikter, noen veldig blide, noen litt mer alvorlige, noen trette, veldig mange glade og en sint. Alle fikk ett nr i bakhodet. Hver nisse fikk en pakke festet til seg, og hver eneste dag var det forventningsfulle søte små som lurte på hva de i dag skulle få:) Ååå som jeg savner den tiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)