onsdag 6. juni 2012

Ett bitte lite rom ble Bitte litt "større"

Så har ho mor svingt seg med malekosten igjen. På hytta er det virkelig en takknemlig jobb å male....
Det bittelille gjesterommet, er så lite så en må ut om en skal skifte mening. Ikke enkelt å få tatt bilder av ett slikt lite rom heller. Veldig dumt at jeg glemte å ta førbilder da det virkelig var rot og kaos på rommet. Kom på det i siste liten at jeg skulle ta bilder før jeg begynte å male iallefall... Ble så fornøyd med resultatet at jeg gjerne lar døra stå åpen. Nå kan også gjestene våre få ett hyggelig rom å sove på. Gleder meg til å ta med jentene på tur i helgen:)

 Nye gardiner ble sydd. Sengene fikk sengetepper..
 Markblomster i lyseblå krukke. En fryd for øyet. Også her ble rakved brukt som bakgrunn for kroker.
 Den gamle hyllen som svigerfar har bygget ble selvfølgelig beholdt, men ble som ny med gråmaling..
Og slik så altså rommet ut før det fikk ny "drakt"
Ha en fin lillelørdagskveld.
Anki

7 kommentarer:

  1. Mye finere nå ja :) I love :)

    SvarSlett
  2. Hei Anki
    Fantastisk forandring! Så deilkat rommet ble hvitt.
    Savnet deg på Rema 1000 i dag, hi,hi. Tenkte faktisk på deg i det jeg gikk inn døren der og kom på at det var din fridag.
    Hadde vært typisk og gått på hverandre, for JA vi handler mat om dagene og det er ingen grunn til bekymringsmelding om stakkars barn som ikke får mat osv.he,he.
    Glade junidager til deg! Tenker du har koset deg i det knallfine været vi har hatt i dag.
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. så fint.
    Ha det fint.
    kram
    Hanna

    SvarSlett
  4. Kjempefint, Ann Kristin:) Hilsen Anette Sofie

    SvarSlett
  5. Lyst og trivelig gjesterom! forstår godt hvorfor du ville gjøre noe med det rommet:) Sikker på at gjestene vil sove godt :)

    SvarSlett
  6. herremin som du maler da kvinne!! men fint blir det, det er sikkert og visst!!:) her har jeg brukt snart en uke på å luke ETT blomsterbedd så jeg har nok ikke arvet min mors intensitet!!!:D det skal sies at beddet er mer som en gjengrodd grøft da....sånn til mitt forsvar!:)

    SvarSlett
  7. Ååh....dette ble et nydelig resultat....et skjønt sommerlig rom!!
    Flinka :)

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)