mandag 11. juni 2012

Blekkbokser fra Nøtterø golfklubbs restaurant:)

I storhusholdningen har de STOOORE BLEKKBOKSER. Lurte på hvor jeg kunne få tak i det, før jeg kom på at mannen kjenner jo kokken på golfklubben!!!
Tusen takk til Robert som donerte bort flere herlige blekkbokser!!!
Her har de fått stjerneservietter på!
 Jeg elsker å gjøre det fint til en billig penge!! (med fare for å høres gjerrig ut) Det er ikke det, det er bare så morsomt å ha noe som ikke alle andre har.... På hytta går det i blått. Fikk tak i disse fine glasslysestakene på brukten til 10 kr per stk, lysfatet fant jeg på Nille på 70%, det ble ca 25 kr = LIKER
For jeg vil ha en blå ballong!
KLEM
ANKI

5 kommentarer:

  1. Flinka! Så fint det ble! Nydelig :-)
    Helt enig med deg- gøy å ha noe ikke alle andre har ;)

    Ha en fin tirsdag! Klem

    SvarSlett
  2. Så stilige disse blikkboksene var Anki og for en god idè å bruke servisetter på de :-) Det er så flott med gjenbruk, man sparer penger, miljø og det skaper kreativitet! Ser ut som om hytteturen i forrige innlegg var en suksess, så herlig ;-)

    Ha en fin dag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så stilige disse blikkboksene var Anki og for en god idè å bruke servisetter på de :-) Det er så flott med gjenbruk, man sparer penger, miljø og det skaper kreativitet! Ser ut som om hytteturen i forrige innlegg var en suksess, så herlig ;-)

    Ha en fin dag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så friskt og fint det var!! Ja, gøy å lage noe selv istedet for å kjøpe alt ferdig. Og koster det lite er det jo et ekstra pluss, behøver ikke være gjerrig for det =) Apropos hva ting koster - prisene du spør etter finner du på Madame A hvis du kopierer denne linken: http://www.madamea.no/Overf_rings-motiver__transfer/cat1021525_1373680.aspx
    Ha en koselig kveld. Jeg skal ned og spise litt kveldsmat sammen med min kjære og ha litt rødt i glasset attåt.

    SvarSlett
  5. olala det ble jo helt himmelsk!!
    skimter jeg en sofa bak der forresten???

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)