mandag 18. juni 2012

Besøket svikter:(

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær.... Stemmer tydeligvis ikke i Sandefjord...
Siden jeg er trønder har jeg alltid vært opptatt av været, men etter 12 år i Sandefjord har denne opptattheten  mer eller mindre avtatt... For igjen å øke  ... 
Hvorfor øker denne interessen igjen kan du si?! Jo når en bygger en egen minigolfbane, blir en igjen overopptatt av vær...
For det er nemlig sånn at folk i Sandefjord vil ha sol, varme og godt vær for å spille minigolf...
Nå har snart juni gått uten at vi har fått mye av den sorten, noe som resulterer i omsetningssvikt for oss som har satset på minigolf. Så folkens! Hjelp meg å rop på sommeren!!! Og spre den gjerne over hele det norske land. For det fortjener vi!

 Vi ønsker alle sammen hjertelig velkommen til ett slag minigolf på vår flotte bane!


Klem Anki

5 kommentarer:

  1. Huff, ja det er jo et trist vær for de som helst må ha sol og varme...her har vi sett sola i dag, men ingen varme..Jeg skal hjelpe til og rope det jeg kan på sol og sommer:))
    Ønsker deg en flott kveld og håper virkelig været kan bli bedre..
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Åh, er det dere dere som driver minigolfbanen? Det visste jeg ikke! Det er jo et fantastisk initiativ! :-))
    Flinke dere :-))

    Jeg hjelper å rope på sommeren! ;)

    Ha en fin mandagskveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Nå må jammen sommeren komme med litt varme til oss ja. Her har taket til paviljongen tatt kvelden pga alt regnet i det siste og nok er nok!!! Men, jeg skal holde ut til ferien begynner, regner det fortsatt da emigrerer jeg til syden resten av sommeren! Jeg krysser armer og ben for at finværet kommer, både for at minigolfbanen deres skal få mer besøk og for at kroppen skal få litt farge før sommeren setter inn for fullt ;-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. synger solsangen hver dag....funker innimellom......skal prøve å synge høyere!! ;)

    SvarSlett
  5. Jeg kan reklamere på Twitter litt?
    Minigolf... Kun det? Kafe? Øl/vin?

    SvarSlett

Jeg blir glad om du legger igjen gode, snille komentarer;)